امروز چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

فرز انگشتی چهارپر HSC

10 / 10
از 1 کاربر

 

ابـــــــزارتجـــــارت تنها نماینده ی انحصاری محصولات کمپانی SUMITOMO(HSC شامل : (فرز های انگشتی معمولی-سرکروی-خشن-بلند-مته خزینه-مته مرغکو...) در ایران می باشد

فرزهای انگشتی بیشتر به منظور ماشین کاری و براده برداری بر روی فولاد ها تا (HRC45) ، چدن ها فولاد های ضد زنگ ، آلیاژ های آلمینیوم ، گرافیت و گروه فلزات غیر آهنی  و پلاستیک ها مورد استفاده قرار می گیرد. این فرزها با فلوت های 2،3،4 تایی و همچنین لبه های فرم دار و R دار با پوشش های مخصوص که مقاومت آنها را در مقابل سایش و خوردگی افزایش می دهد قابلیت های خود را در ماشین کاری به اثبات رسانده و با فرم های تخت (Flat) و سر کروی (Ball Nose) به صورت بلند (Long)  و معمولی (Regular) موجود می باشد.

فرز های انگشتی  در قطر ها و اندازه های مختلف ، قابلیت ماشین کاری روی فولادها ، فولادهای آلیاژی ، فولادهای سخت کاری شده و فولادهای ضد زنگ ، چدن ها و آلومینیوم و تیتانیوم را تا (HRC70) سختی دارد. به دلیل افزایش مقاومت به سایش و خوردگی این فرزها دارای روکش های بسیار مقاومتی بوده و تعداد فلوت های متنوع و زوایای مارپیچ این فرز ها قابلیت و امکان انواع ماشین کاری را در شرایط مختلف به این فرزه داده است.      


تصاویر جانبی
محصولات مشابه
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :