امروز پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

نماینده الکترود ESAB

10 / 10
از 1 کاربر

 

شرکت ابزار تجارت وارد کننده و نماینده الکترود های ایساب ESAB اصل در ایران همراه با تاییدیه ها و گواهینامه های معتبر از وزارت صنایع و معادن و استاندارد از کشور سازنده مفتخر می باشد همواره در صنعت جوش و برش کشور به فکر بهبود کیفیت و بالابردن کارایی مواد مصرفی باشد به همین منظور الکترود های ایساب را با بالاترین کیفیت ها و نازل ترین قیمت ها به صنایع کشورمان عرضه می دارد

  این فروشگاه از ابتدای تاسیس همکاری گسترده خود با صنایع مادر ازجمله  نفت , گاز , پالایش , پتروشیمی  , نیروگاهی , شرکت های فولاد, کارخانجات سیمان و دیگر واحدهای صنعتی آغاز نمود و همچنان افتخار دارد بعنوان شریک تجاری ایشان محسوب گردد .

 این مجموعه با اخذ نمایندگی و توزیع انحصاری فروش الکترود , فیلر و پودر جوشکاری برند ایساب سو ئـد (ESAB)  کـه  خود بعنوان برند استاندارد شناخته شده و مورد تائید صنایع ایران و جهان طی یک قرن گذ شته محسوب گردیده , توا نسته است همواره کالاهای استاندارد و مورد قبول صنا یع بویژه صنایع   نفت  و گاز و پتروشیمی را دراختیار ایشان قرار دهد.  

و در حال حاضر بروی پروژه های عظیم نفت و گاز پارس جنوبی در دست اقدام است حضور دارد و با افتخار توانسته است  نیازهای شرکتهای فعال در فاز های (9-10) , (15-16) , (17-18) , (20-21) , (22-23-24) , 14 و 19 و 12 پترو پارس سایت (2) پارس جنوبی  را برآورده سازد .

 مهندسین حرفه ای و تحصیلکرده جوش و برش ابزار تجارت با تجربه ای چندین ساله همواره در صدد ارتقای صنعت جوش کشور برآمده اند لذا با تاکید بسیار برصنعت کاران و پیمانکاران عزیز کشور تقاضا دارد همواره برند ESAB اصل خریداری نموده و از خرید ایساب های تقلبی از دلالان جدا خودداری فرمایند برای شناسایی ایساب اصل از تقلبی راههای گوناگونی وجود دارد که علاوه بر گل الکترود راه ساده تر آن در قسمت مقالات سایت ابزار تجارت توسط مهندسین گروه ابزار تجارت آورده شده ضمنا برای دریافت برنامه اندروید ایساب و شناسایی بارکد الکترود ها و پیداکردن کد ایساب در مقایسه AWS  جهانی با فروشگاه تماس تا در اولین فرصت برنامه برای علاقه مندان ارسال گردد.

 برای کسب اطلاعات تخصصی تر و آگاهی بیشتر در مورد اقلام جوشکاری با شماره های فروشگاه تماس حاصل نمایید و از تجربه مهندسین ما بهرمند گردید.

 گــروه ابـــزار تجـــارت آمادگی خود را برای عقد قرارداد و همکاری با صنایع کشور اعم از: کارخانجات سیمان , پتروشیمی ها , سازه فلزها , معادن و مخازن گاز, شرکت های تامین کننده , پیمانکاران جوش و ... اعلام می دارد .

برای استعلام قیمت ها درخواست های خود را به شماره تماس : 66752806 - 021  ارسال تا در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی به عمل آید.

 به امید پیشرفت صنعت کشور در سایه حق تعالی.

 الکترود ایساب, نماینده الکترود ایساب , الکترود ESAB, نماینده ی الکترود ESAB ,

گـــــروه مهنـــدسی ابـــزار تجـــارت

کارشناس جوش مهندس ایمانی

 الکترود ایساب سوئد ESAB

تصاویر جانبی
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :